lauantai 27. marraskuuta 2010

LillaJuul !! :)

En liten Julbild På Majsa :)
Gomårån ! :)
vaknade för en stund sen och var på toppenhumör !! :)
och toppenväder är det ju åxå ! ;))
Japp då va de LillaJuul idag = Juul Fiiilis ! :))
för min del skulledet få vara Jul hela tiden !!
Je men Nuu snart eller altså kl:14 , skall jag till Larsmo
för att Jag och Robin skall hem till hans mamma och äta Goood
Julmat !! :)) Jepp ,  och ikväll blir det nog bara att ta det Lunngt ,
och se på tv och sitta hemma ! :)

sådär btw saknar jag Mamma och min hund nmr2 Nanu :((
Ja drömd att de va Julafton å att de hade kommit hem från Norge ..
men då ja vaknade Ligger jag halvdöd i Lägenheten , å de e bara Lillajul :((
hehe ( intresant)  , men ja no har man endå liite Julfiilis, fastän det bara är Lillajul ;D

Jepp , Jepp vi Hörs !
Heijps ! :))

Ei kommentteja: