keskiviikko 1. joulukuuta 2010

Kaffe , kaffe , KAFFEEEEE

Nu är jag hemma från jobbet ! fan va bra dag det har varit :))
har inte gjort så mycke annat än skrattat och druckit kaffe , :D
Har säkert drucki 10 kaffekoppar idag i arbetet , så därför blir det lite mera
kaffe nuu :D hahah :D och så lagade vi jäätte god mat idag , som jag åxå tog hem åt Robin
MEN ja glömde det i Maj-ros biiiiiil -__-
Nåja men ho kommer väll till stan senare , så hon får ta med det då :))
Jepp men nuu skall jag dricka kaffe och vara på FB å sånt !

Sådär btw , skall jag och Robin fara efter en snöskoter åt honom i Helg ,
sen skall vi KANSKE till svanstein och sova där 2 nätter och pröva skotern ;))
och jag hoppas att vi far dit , så att jag slipper dehär tråkika jeppis !!

Nåja , men vi hörs kanske ikväll , Heijps !

Ei kommentteja: