maanantai 24. tammikuuta 2011

Måndag , regn , depp , angst = TRÅKIT !

Världens bästa serie <3
(Har hängt med enda sen jag var liten :) )

Haloj , nu sitter jag vid Robins och har tråkit .
Han har farit till arbetet , och nu skall jag dusha ,se en film som heter Krama mig ,sen blir det Salatut Elämät. sen en film till som heter Lottery ticket. .
Idag har jag inte gjort spec. mycke , bara varit till aktia å fråga om nån lägenhet som Robin skulle köpa MEN den va såld ! -__-
och så har vi kört runt lite här å där för att kolla om ngt har hänt i trafiken för att det är glashalt på vegarna . och vi hittade en trafikolycka i larsmo , vid furuholmen typ . En lastbil som hade kört i snödrivan och så hade en personbil kört rakt i lastbilen där bak (Y) smiiidigt !
och vid järnbron i larsmo hade de åxå stängt av vägen , pga av nån trafikolycka.

devade , skall fösöka att ha en trevlig kväll för mig själv !
Hejps <3

Ei kommentteja: