maanantai 4. huhtikuuta 2011

Mama's House

kom hem till mammas och hälsa på så länge Robin "städar" antagligen skall han spela ! haha ... men de orkar inte jag kolla på så df kom jag hit ! ja och inatt kmr ju självaste Mamsen hem från Norge ! :)) jaja men nu skall jag söka en massa kläder som jag skall ha me till Turkiet , och sen halv 8 skall jag se salkkarit antagligen om jag inte kollar det via datorn senare ikväll ? jaja de är ett senare problem v

Ei kommentteja: