Robin är hemkommen från Jobbet , och som
VANLIGT sitter han och spelar
COD !
-.- , hur tråkig får man va? jaja , men en bra sak hände för en halv timme sen !
imr får jag beställa efter ett par skor från Nelly !
skiter i
Ed hardy skorna , dom är ju endå så jävla dyra ! och dom kan jag köpa sen när jag har skaffat jobb!
här kommer skorna :
 |
| Visst snygga !? ^^ |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti