maanantai 4. huhtikuuta 2011

orkaaa

Robin är hemkommen från  Jobbet , och som VANLIGT sitter han och spelar COD ! -.- , hur tråkig får man va? jaja , men en bra sak hände för en halv timme sen ! imr får jag beställa efter ett par skor från Nelly !
skiter i Ed hardy skorna , dom är ju endå så jävla dyra ! och dom kan jag köpa sen när jag har skaffat jobb!

här kommer skorna :

Visst snygga !? ^^

Ei kommentteja: