tiistai 31. toukokuuta 2011

fuuuuuuuuuuuuck !

Är hemma hos mammas nu , var lite meningen att jag skulle fara till vaasa å hälsa på Ronja med Hannah och Heidi , men nee , det är väll lite sent att nu mittiallt ändå få pengar och skulle kunna shoppa med tjejjorna i vaasa idag ! fuck ! ååååh såhär är det alltid , allt skall hända på sista minuten så man själv inte är beredd på att bara dra iväg till vaasa , fyfaaaan vad arg ja blir !

nåå , istället för att sitta hemma å deppa så far jag ikväll till kokkola och tröst shoppar för att jag inte slapp med till vaasa , såå idag blir det att shoppa sommarkläder , och sen om nå veckor så får jag KANSKE mera pengar ifall mamma är rik och snäll , hihii ^^
Sitter i "lilla rummet" som vi kallar det till , här har Janica som bäst sina saker och kläder men sover i mitt rum på vinden , och här hade jag rummet förr ! skulle bra kunna ha rummet här sen då janica har åkt iväg till magaluf och mamma till norge , bara Janica får bort sina saker härifrån ! haha ...
( för det finns ju ett STORT klädskåp/garderob ^^ )

Ei kommentteja: