torstai 19. toukokuuta 2011

Godmorgon !

Moorning !

god morgon och god morgon , haha :D klockan är ju redan 2 men ,,, steg upp klockan 12 idag ... har haft världens konstigaste men lite kul dröm inatt ! haha ...

det var så att jag var ihop med en RIK mörkhyad kille som hette Tarantella ! och liknade Chris Brown ... hahah ,, det var så att jag var utomlands typ i los angeles kanske? och dendär Tarantella killen ägde ett hotell där i LA , och han bodde där på hotellet högst upp i en fin stor dyr lägenhet ... och så såg han mej där vid hotellet då och började fråga varifrån jag var och så , så började han säga att han vill ha med mej i sina musikvideos och att jag skulle vara modell för honom ... då tackade jag nej för jag kunde ju inte lämna dit , jag sa till honom att jag inte har pengar att betala hyra, och att jag inte har nånstans att bo , så sa han men jag har pengar , du kan bo hos mitt ! så lämnade jag dit då o blev model och var med i hans musikvideos , och så tillsist blev vi ihop och så lärde jag honom sveska så tillsist kunde han flytande svenska ! hahaha :D

Tarantella !? det är ju för fan en stor äcklig spindel ! haha :D och jag som HATAR spindalr ,, herregud vilka konstiga drömman man kan ha :D



BLÄÄ ! 

Ei kommentteja: