maanantai 30. toukokuuta 2011

Maamas




Hello 


Sitter hos mammas idag igen ! o R är i arbetet ...
skall strax äta nypotatis och rökt lax , namm ... sen blir det kaffe med Hannah :)

I helgen har det nog varit festande upp till 100% , i fredags var det kaffe vid skolan där syrran går , och efter det tog jag faktist nog bra lungt , o var med Hannah och i sltutet av kvällen med Ronja åxå :)

Och i lördags hade ju Janica examens fest ! jag , Ronja , Sofia o Heidi hjälpte till här och serverade å sånt , vilket som var strissigt som fan , jag hn knapt sitta en minut heller , men sen då släktingarna for blev det ju förståss lugnare , och dåå for jag Ronja å Robin till Robin's .. sen senare om Janicas komppisar hit till mammas och då började de dricka , förståss ! haha ... Och så for jag Robin o Ronja till A's och sen till stan , och sen hem , och jag fick börja sova försst klockan 6:00 tiden ! jippii ,,, -.-

jaa , där var helgen lite kort , bilder har jag inte faktist ...  jaja men nu skall jag vänta på mat sen på kaffe , hörs v

Ei kommentteja: