perjantai 17. kesäkuuta 2011

IM BACK ... ?

.. på sätt o vis .. 

Domhär senaste veckorna har varit ett RENT HELVETE för mej .. som sakt kommer inte aldrig att berätta vad som har hänt. kan säga att jag gjort ett stort misstag med mitt liv/i mmitt liv .. men man föstår ju inte att det är/var ett misstag förän det är försent ... 

först å främst vill jag tacka en människa som nog aldrig kommer försvinna ur mitt liv , som jag vet att jag NU kan lita på nästan upp till 100% (man kan ju aldrig lita på ngn upp till 100) .. och det är Hannah
Hon har stöttat mej igenom det som har hänt , och stöttar mej ennu .. samma sak med Robin och min älskade mamma , vet inte hur fan jag skulle ha klarat mej igenom detta utan dom ! <3 
det jag varit med om nu var nog det hemskaste som nånsin har hänt i mitt liv hittills.. 

nåjaa ... bara att gå vidare , brukar dom väll säga ?...

I smile up to the sky , i know i'll be alright

Ei kommentteja: