maanantai 27. kesäkuuta 2011

Midsommaren är över ...

Hello .

Oj vad dålig jag har varit på att blogga. Har varken haft tid eller lust .

Midsommaren har varit ganska perfekt .
I fredagst var vi hos en kompis och festade om där var en hel del folk !
och mycket drama uppstod också , fy fan vad jobbit ! Men annars var det helt okej kul :)

Och i Lördagst drog jag o Hannah iväg till Kalajoki på Midsommar fest med Robin och Mic . Där var de skojj ! vi skulle dit för att se CHEEK live o de fick vi ! det var nog det bästa med Midsommaren .. Och när CHEEK steg upp på scenen började det ÖSregna , men vem brydde sej ? INGEN , CHEEK var ju på scen för f*n !
Och dessutom så vinkade Cheek åt mej ! haha ... men på samma gång skämde jag ut mej lite , när alla blev "tysta" så hoppade jag upp å skrek halsen av mej och DÅ såg han mej och slängde upp handen åt mej ! haha ... men jag tror ingen brydde sej så stort , för jag var väll den ända som var nykter där , Haha !!
CHEEK 

Och sen blev det att sova i bilen mitt i en urskog , haha !
 vi fick nog sova i 8 hela timmar så det var bra !

Lägger upp bilder lite senare idag eller imr från Kalajoki :)


Just nuu sitter jag och väntar på att Hannah skall komma hit , sen vet jag inte vad som sker ...
nåjaa ,,, vi får höras igen när jag har ork o lust ! haha ...

Ei kommentteja: