perjantai 23. syyskuuta 2011

Goo morgon ! :)

Haha , skulle använda Lili's apa för att täcka mitt zombie
 ansikte,
men dee tyckte inte lili om , haha 
 Moorning ! Nu har jag fö en stund sedan vaknat , o skall strax iäg med Robin till en bil firma fö att dom skall fixa brömsarna på R's bil ! och så länge skall vi sitta hos mammas och vänta att bilen skall bli klar .

Ikväll blir det party med Ronja :) Och sen blir det väll att gå ut o se vad som händer istan .
 
Kommer nog bilder från kvällen ! 


Och så var ju jag o shoppade i tisdas med Mamsen , och då köpte jag : 
Militär gröna byxor från JC
Och en stickad Tröjja from H&M
Pyjamas från H&M
(den var så söt så jag bara måsta köp den )

Bege-Rosa topp som skall föreställa korsett ?
Från H&M
Och pluss en helt vanlig mörkblå tröjja , strumpbyxor , struumpor och en massa små grejjs ! 

Ei kommentteja: