sunnuntai 18. syyskuuta 2011

Söndag

Mooorning ! 

Oj , vilken kväll igår ! men rolit som faa-an hade vi !! :) 

Först kom Heidi , Ronja o Anders hit , sen liite senare kom Hannah , och till sist for vi med Emilia ut å köra istan , o de va då de hela roliga började , vi var som 5 kalkoner i bilen , och hade sursik disco på 4 hjul !?Haha ... 


jaja men fan så kul hade vi :) så tack för kvällen tjejjorna v

Just nuu sitter jag i sängen och känner mej febrig och förkyld som fan ! men de skall jag inte deppa över
för i morgon är det ett MÅSTE att gå till arbetet då jag ändå var hemma från jobbet i fredast.

Senare på en kaffe med Ronja :) 




Jaa , de är ju såhär man ser ut dagen efter en kväll med tjejjorna !


Och så sitter jag och funderar på om jag skall fortsätta försöka få mitt hår ljusare eller om jag skall färga det mörk igen ? 

Ei kommentteja: