tiistai 13. syyskuuta 2011

UPS !

ojj , hehe , dålig uppdatering ... 

Nåja , i allafal , helgen är förbi och den blev till det som den alltid blir , men rolit hade jag/vi ! :) 

Nu har jag då börjat på mitt nya jobb ! ( igår) , och redan idag gick det som en dans , igår redan hade allt fasnat i huvudet vad som skulle göra så inga problem med det ! Idag hade jag en längre dag 07:00 - 15:30 , annars har jag 07:00 - 12:00 , så varenda ONSDAG slutar jag 15:30 , men idag blev det denna tisdag.

och nu har jag så jääävla sjuka ben o fötter så jag vet inte om jag skall skratta eller gråta. 
(måste skaffa nya arbets-skor)Jaja , nu skall jag bara vänta hem Robin så man får börja laga mat. v
(just de , Robin har fårr sin dator fixad!)

Sygg T-Paita , JAKOBSTAD'S STÄDSEKTION ;)






Och en bra låt !



Ei kommentteja: