torstai 17. marraskuuta 2011

Gammla Goda tider

ÅRE - Robin var trött ! 

ÅRE - M var... hmm ? ja de vet jag inte ! 

ÅRE - heela fadeerullan

ÅRE - Ronja va glad ! 

ÅRE - jag saknar mitt långa hår !

ÅRE - Ronja var profs med detdär att fastna med skon i 1-2 meter djup snö !

ÅRE - PIIIIIIIIS !

ÅRE - krapulapäivä ... (krabbis)

jeeejeee 

ÅRE - wtf? :D 

ÅRE - yeah !


ÅRE - njuter av det fiina 

ÅRE - en drack öl , den andra var mer på mjölken !

Påväg hem från ÅRE

Min 16 års fest 


dåå va Ronja sjuk ! stackarn :(

Förra året på vintern antagligen , SAKNAR MITT HÅR !

De var ett MÅSTE att klottra på min vägg fö 2 år sen :D

15 års fest !

en ÅRE bild här mittiallt - Killen med skillen , HAN TILL VÄNSTER

Robins fest för 2 år sen 

För 2 år sen , efter denna kväll blev vi "ilag" haha :D

Ei kommentteja: