tiistai 22. marraskuuta 2011

Rolig dag !

Nu sitter jag hemma hos mammas , oj va roligt vi har haft idag med barnen på dagis , gillar sånt ! blir på så bra humör !! :) fast lite trött är man efteråt när man har hört på en massa ropas å frågor. men nåjaa that's the way it is på ett dagis . Idag har vi pysslat , vi har lagat "tavlor" till Gågatan , så nu alla Jeppis bor , efter Fredagen skall ni titta upp på skyltarna vid gågatan när ni går där , så får ni se mina dagis-barns mästerverk! , hehe ! jaja nu skall jag bara ta det lungt , idag blir det nog en hemma dag ... v
Oj vad bra Web Cam kvalitet mamma har på sin skit dator ! v
dessutom fick jag höra idag (jag smyglyssnade) -5 årig pojke: Miksi sandra kattaa pöydän ? - 5 årig flicka: Tietysti , se on meidän uusi täti , ja se on tosi killti täti. (på svenska) : vörför dukar Sandra bordet ? - klart hon gör , hon är vår nya dagis-tant , o hon är en jätte snäll dagis-tant.

hehe ... :)

Ei kommentteja: