sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Söndag - Färgar håret

Just nu sitter jag med hårfärg i håret ! skall färga ljusbrunt men de blir det ju inte ändå , testad sak , men ett försök till kan man väll alltid göra. tidigare idag var jag på en kaffe me Ronja , för att få se henne fören hon far till vaasa . :)  Senare idag skall jag på kaffe med Emilia o Hannah  , för att få se Emilia förän hon också far till vaasa . men nu skall jag se på lite gossip girl , sen tvätta bort färgen o sen skall jag iväg o handla mat.

Och inatt skall jag sova hemma hos mammas , eftersom det är kortare väg till jobbet därifrån än härifrån Robins , och han skall till jobbet redan 6  på mårgånen så han kan inte heller köra mej till jobbet. så jag kommer att vara utan dator heela kvällen när jag har kommit till mammas , livet suger utan dator ! haha ..
Igår kväll , hade vi jätte kul ! lyckad kväll är väll det ända jag kan säga ! :) 

jeee jeee 

Ei kommentteja: