keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Onsdag

Hello ...
oj vad jag har blivit dålig på att uppdatera. men de gör väll inget , har ju ändå inget intresant att skriva om.
hela denna helgen och början på veckan har varit ett helvete , jag har varit på så dåligt humör... men idag är det lite bättre som tur , antagligen för att det snart är jul :) . Idag har jag sovit länge , steg upp och åt , bakade pepparkakor , var i stan en stund , varit hemma här hos mammas , städat mitt rum o möblerat om , och ätit Norsk Jul mat med familjen , o gott var det! har ju fått en hel del gjort idag. och imr är min sista sjukledig-dag , så på fredag får jag sätta igång med jobbet igen , har inte tid att vara sjuk mera , känner nog mej ganska halvdöd ennu , men jag kan ju inte vara borta hur mycke som hälst.

Just nu sitter jag här på mitt rum som vanligt , hör på musik som vanligt , och har tråkigt som vanligt.

Just därför sitter jag o smuttar på Vin , för jag har blivit alkkis.
Haha , nejdå , det är nog helt vanligt limsa/limonad från Norge som heter Julebrus , eller inte riktit vanligt , det smakar öl.

Ei kommentteja: