keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Life goes on , no matter what.

... så är det .

Rubriken har nog inget att göra med detta inlägg. Men jag har kommit fram till det att jag vill börja jobba igen , jag vill flytta hemmifrån , bli vuxen och "skaffa mej ett liv." för detta liv jag lever nu kan man inte kalla till ett liv, haha. Jag bara ligger framför TV:n och Facebook dagarna lång. Jag vill verkligen börja göra nåt nu. Jag skall börja med att skicka in en ansökan till nån skola , och hoppas på att jag får börja studera nästa höst. sen när den ansökan är gjord , skall jag börja söka jobb .. elr ? jag är inte så säker på att jag vill fortsätta på marjala dag-hem. Det är inget fel med barnen där elr personalen , på det viset trivs jag jätte bra , men det ät annat som trycker. så jag tror jag söker ett nytt jobb , och hoppas på att få ett , haha. Men nu är det nog hejdåå lata sandra och välkommen aktiva sandra !


Har just kommit ur dushen , och har inget alls att göra nu... skall iaf äta nåt. men sen skall väll jag bara sitta här framför datorn och vänta på fredagen tills Emilia kmr hem från vaasa. Saknar henne redan ! v

Ei kommentteja: