keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Glad , Nervös och spyfärdig !


Imårn fick jag ett samtal , från Studio Elite ! (en modell studio) och ja dom ville ha mig till Helsingfors på intervju och fotoshoot som är värd 100 euro.  För ca.2 veckor sedan , skickade jag in en bild på mej själv , sådär annars bara för att testa , haha ... och ärligt så trodde jag faktist ALDRIG att dom skulle kontakta mej. Men det gjorde dom imårn. Och dom sa att min huoltaja (kmr inte på vad det heter på svenska,haha) skall ringa och boka en tid dit till Studio Elite (eftersom att jag ennu inte är myndig) för fotoshoot och intervju . och allt detta med sminkning och fotoshoot får jag heeelt jävla gratis , just för att det var dom som tog kontakt och ville ha dit mej. iaf skall mamma ringa dit imorgon och jag är just nu , Glad som fan , nervös och spyfärdig , haha ! föstår inte ens att det är sant.

DEHÄR E JU MIN DRÖM sweet mother of jesus ! 
Dehär är nog det ända jag kan säga ! 

Ei kommentteja: