lauantai 7. huhtikuuta 2012

Hesa resan fram flyttad till Maj .

Jasså , då var resan till Helsingfors för fotoshoot fram flyttad till i Maj. pga att mamma inte hade passligt 14.4 , så då var vi tvunga att flytta fram det , eftersom att jag måste ha en förälder med för att jag inte är myndig ennu. men ja slipper ju dit i Maj så ...  de e lugnt ! men 15.4 , nästa söndag åker jag iväg till Norge , för att hälsa på mamma i en vecka. de skall bli roligt men ändå tråkigt , haha ... för att jag har på känn att ja kommer få jäävligt lång tråkit där. Men det skall ju nog bli skönt att slippa bort en stund från allt skit här i bög Jeppis ! 

Iaf så vet jag itne heller vad som händer ikväll ennu , allt jag vet är att jag skall vara med Emilia förståss ! :) 


föresten ,
GLAD PÅSK ! :) 

Ei kommentteja: