sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Dethär onödiga som ingen bryr sig om !


Senaste:


Låt du hörde:
Takata 2012 (sommar plåga!)















Film du såg: Mad money .
Mat du åt:Grillat.
Kram: min vän.
Puss: din farsa . höhö
Känslan: Rastlöshet.
Bråk: har inte haft nåt bråk med ngn på länge.
Resa: Turkiet - Alanya 
Glädje:?
Längtan: Utomlands resa 2 veckor i Juni. vet inte
ennu vart vi ska , men kanske Grekland.

Dröm:
Att jag var gravid och att jag inte fick sitta i syrrans bil för att hon var så arg på mej pga att jag var gravid .. haha , wtf ?
Personen du träffade: Emilia
Person du pratade i telefon med: Emilia
Personen du fick sms av: min vän
Gången du var utomhus:På gården för 10 min. sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj, öh flera år sen.. Typ 10 år sen?


Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Landet
Hamburgare eller pizza:Pizza
Kött eller fisk:Kött
Hund eller katt: älskar båda , så tänker inte välja
Aftonbladet eller Expressen: Samma innehåll i båda tidingarna.
McDonalds eller MAX:MAX , fasst de finns ju inte här i Finland.
Vin eller Öl: Vin (vitt)
Sverige/Finland eller Utlandet: Utlandet så klart !
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll:Kanskee fotboll om det gäller vad jag skall göra men om jag skall se på Hockey eller Fotboll så väljer jag Hockey !
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: mörkhåriga
Sommar eller vinter: Sommar!!!
.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Pålägg
- Mjölk
- Ägg
- Smör
- Grönsaker

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Min familj
- Mina kläder ! haha ...
- Min mobil
- och vänner.

3 saker du inte kan äta
jag äter allt ! älskar mat haha !
FÖRUTOM "pricki-korv" med häst kött i , fyfan!

Två saker som gör dig glad
- Mina vänner
- Min famlj

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- är med Emilia , haha :)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

är det du som är 17 år och gravid ? eller var det du som hade kommenterat i en "ung mammas" blogg om att du inte vet vad du skall göra för att din pojkvän gjort slut ?
svaara snälla :)