tiistai 22. toukokuuta 2012

Svar på Frågor


vackert !

Anonyymi kirjoitti...
kommer du att gifta dig ? isåfall berätta hur ditt drömm bröllop skulle se ut ! :)

SVAR: Ja , nog vill jag gifta mej om jag hittar en man att gifta mej med , haha !
            mitt dröm bröllop skulle nog se ut såhär: vigseln skulle ske på en strand !
            en tidig fin sommar kväll ... och sen skulle vi ha festen i någon fin stuga nära havet .
            och sen smekmånaden skulle vara i L.A där vi skulle bo i ett fint hus vid havet. eller
            så skulle smekmånaden vara i Hawaii. dee skulle nog vara ett perfekt bröllop , mitt dröm
            bröllop med andra ord ! :)

 
Anonyymi kirjoitti...

vill du ha barn i framtiden ? och hur månfa isf ? önskar du dig en pojke eller en flicka ?

SVAR: klart jag vill ha barn , älskar barn ! jag vill ha 2-4 barn , både pojke/ar och flicka/or :)



Anonyymi kirjoitti...

Bild över Fäboda
är fäboda någon strand elr camping ? och var är fäboda ?

SVAR: Ja , fäboda är både en strand OCH ett camping område ! och dessutom är Fäboda utsett till "Jakobstads" finaste ställe! :) Fäboda ligger strax utan för staden/Jakobstad.



Anonyymi kirjoitti...
Hej ! jag undrade om vad du köpte då du var på shopping , kan du inte lägga upp bilder på de du köpte ? :]

SVAR: Jag köpte baara sommar kläder inför resan till Spanien och inför sommaren förståss.
javisst kan jag göra det! :) (imorgon)



A.T kirjoitti...
hej ! jag undrar vad du har för mobil ? och om du bloggar på mobilen via hotmail eller om du har någon app ? isf vilken ? :))

SVAR: Jag har en Samsung Galaxy Gio , jag bloggar via en app som heter Blogger , den hittar du i din play butik ifall du har en android mobil.


1 kommentti:

beundrare kirjoitti...

du e ju sjuuukt fin ! kan du inte lägge upp bilder på dej själv oftare? :)