sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Kärlek

När jag först träffade dig var jag osäker på vad som skulle hända och vad jag själv ville. eftersom att allt annat var så upp och ner för mig i mitt liv. Efter en tid förstod jag att jag inte kan vara utan nåt som du. jag har fått vara mig själv enda sen vi första gången träffades , och du tog mig för den jag är och ingen annan. Nu har jag fått spendera 5 hela  månader med världens underbarste människa som har gjort mig till lyckligaste flickan på denna jord. jag är så glad att jag har dig , finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar dig! Jimmy 

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.
Anonyymi kirjoitti...

Due fantastisk älskling tack för de 5 underbar månaderna vi hittills har haft, hoppas framtiden blir lika bra om inte bättre! Älskar dig Sandra! <3