torstai 14. maaliskuuta 2013

Justin Bieber


Okej , nu efter att jag har sett lite av Justins film , Never say never...ja vad skall man säga riktigt? Han är duktig ja , det är han men jag menar bara vad fan!? Att en vanlig kille från canada får så jävla mycke uppmärksamhet av HELA VÄRLDEN pga att han är duktig på att sjunga? Jag vet om 10tals personer som har mer talang än denna kille, och hur mycke uppmärksamhet får dom ? 100 likes på youtube? jejj!

Nu kommer alla JB lovers antagligen ti hata mej resten av deras liv men vad har denna kille gjort för hela världen fö att alla skall älska honom så jätte mycke? Jag menar , soldater tex. dom KRIGAR för deras land , och hur många namn känner ni till av alla soldater på denna jord? Jag är ingen JB hater men igenn lover heller, jag lyssnar på några av hand låtar och ja han är duktig.. men .. jag tycker allt dethär med JB hit å dit är så jäääävla överdrivet! I början av denna JB film sitter dom och pratar som om han vore presidenten och dött?? Att göra en film om en ung kille som inte ens har levt livet ennu och har ingen erfarenhet alls!? föstår bara inte...No hate , dehär va bara min åsikt!

Och dehär med cut for bieber? wtf? SNÄLLA SÖTA RARA MÄNNISKOR , han är bara en vanlig kille som röker lite gräs!? BIG DEAL! varannan människa du möter på stan röker eller har provat röka gräs!?





1 kommentti:

Victor kirjoitti...

Inte förstår jag vadan detta hat mot bieber, det du säger gäller ju hela musikbranschen. JB jobbar precis lika lite/mycket som vilken annan artist som helst, och inte är han den enda som snabbt gjort namn om sig i branschen, så varför klagar du på honom då? Det angår väl inte dig om han är känd eller inte.

Sen finns det väl värre hysterier i världen. Filmstjärnor, fotbollspelare, vad som helst nästan. Dessutom håller inte din jämförelse mellan en känd sångare och en person som till yrket tar livet av folk, om än för sitt land. Det finns inget gemensamt.

Och filmen är ju gjord för att en sådan film håvar in pengar, inte för att JB är underbar. Så mycket torde du väl förstå själv.