sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Midsommar helgen

Hejsan! I torsdas var ju jag å jimmy till vasa och sovde där en natt. På fredag kom vi hem och nästan medsamma for vi med Hanna till kålby till en väns och fira midsommaren! Vi drack , skratta , grilla och badade, jag tycker det var en lyckad kväll! :)

På lördag (igår) på dagen for jag jimmy och mamma till villan å fiskade , jag och J var ut en sväng med båten också. På kvällen hämtade jag och Jimmy uop johanna och kim till nykabi , och påväg tillbaka till jeppis fick vi den iden att vi kör till kalajoki å chekkar läget! Ja så då körde vi dit och var där en stund , drack skrattade å hade skojj! De  var också en lyckad kväll :)

Idag steg jag och J upp halv 2 , han fir hem och jag'for på jobb .. nu har jag kommit hem från jobbet och ligger i sängen.. har ingen aning om vad som sker idag, vi tar det som det kommer!

Ei kommentteja: