tiistai 5. huhtikuuta 2011

sköööönt att ha allt fixat !




nu är jag hemma igen , guud va fint väder det är ! 10+ i skuggan ! jaja men nu har jad fått passet fixat , OCH bestält skooorna ^^ , nuu vet jag inte vad jag skall göra , sitter ute i solen som bäst ! ;)

Ei kommentteja: