tiistai 5. huhtikuuta 2011

nuu skall passet fixas !

Astridhello 

nu skall vi starx iväg till mammas för att hämta henne , sedan till polisen och fixa pass ! sen hem till mammas igen och bäställa mina skooooor ! ^^ 

Ei kommentteja: