tiistai 5. huhtikuuta 2011
nuu skall passet fixas !
hello
nu skall vi starx iväg till mammas för att hämta henne , sedan till polisen och fixa pass ! sen hem till mammas igen och bäställa mina skooooor !
^^
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti