tiistai 5. huhtikuuta 2011

sunshine !!

moorning ! 
solen skiner och jag
har precis vaknat, och sitter som bäst framför datorn vilket jag gör hela tiden haha ! nåja nu skall jag då bara sitta här och dricka kaffe o vänta på att Robin skall komma he från arbetet ! för sen då kan kommer hem så skall vi gå å fixa pass ! fö mamsen har ju kommit hem inatt ! så jag far å fixa det med mamma ..jepjep v

Ei kommentteja: